// The Diary
Homepage Me Tutorials Affiliates

Tuan Tanah


Ameerah Tasleem binti Ahmad Rahimi
19 years old
Dream to be young always >.<
Be nice and don't mess up with me
Wanna be a responsible daughter and zaujah :)


Salam Perkenalan


Press once only
Exchange links are accepted :)
Do leave your link
No anons
Ads are prohibited
No harsh words


Credits

Template & Skin by : Husnaa
Credit also to : Wani | WHI | C4U | Una | Iqa | Lyene | Tieqa

Them

Langkah Ke Arah Kebaikan
Saturday 17 September 2011 | 16:05

Assalamualaikum..

Kpd pembaca semua, klau korang ni stalker msti korang perasan yg ameerah tkar format blog nie.. ingat ada org perasan kot? kau je yg prasan..

Terima kasih Ajmal Tahani,
Kalau boleh hendak lagi.

huhu, tukar pantun pulak.. thanks la sis sbb dh ubah gangsa jd perak.. blog ni mmg buruk kot sblum ni tp lps kau tup tap tup tap, blog aku lahir kmbali.. haha.. lps ni, kau ubah jd emas plak eik? aku nk lwn blog kau.. msti kau akan kata, jgn hrap aku nk bg blog kau popular, post pun mrapu.. haha, lntak r bro.. blog ni aku bkn nk promote,, utk ska2 je..

okey, agak2 lah lps ni kan..... blog ni akan jd blog ke arah kebaikan sbb sis aku yg sorg lg tegur.. haha, aku ni dah la tguran org mkan dek hati wlaupun muka slumber nk mampus.. so, lps ni mgkin blog ni jd 2 dlm 1.. blog dakwah & blog kpoppers.. haha, xpa asl xterpesong sdah..

lps ni, ameerah nk edit blog klas plak.. blog tu dh lma org xupdate.. nseb baik la ameerah byk buang msa kt ctu.. lps ni, korang tggu je entri ADMIN MIEY okeyh! confirm penuh.. tp, xde idea la lg.. nnti klau ada idea la..

mlm ni, ada cramah ustaz azhar idrus kt matin.. agk2 nk prgi ke eik? hurm, insya-Allah.. apa slhnya klau kta dgr cramah utk kbaikan.. bkn utk kita je tp utk suatu hari nnty, klau2 dh jd pemimpin ke.. kpd kwn2, jom r

okey, thanks bazirkan msa.. tu pun klau ada yg bca..


|