// The Diary
Homepage Me Tutorials Affiliates

Tuan Tanah


Ameerah Tasleem binti Ahmad Rahimi
19 years old
Dream to be young always >.<
Be nice and don't mess up with me
Wanna be a responsible daughter and zaujah :)


Salam Perkenalan


Press once only
Exchange links are accepted :)
Do leave your link
No anons
Ads are prohibited
No harsh words


Credits

Template & Skin by : Husnaa
Credit also to : Wani | WHI | C4U | Una | Iqa | Lyene | Tieqa

Them

25 Ciri-ciri Anda Terkena K-Pop Virus...
Friday, 14 October 2011 | 23:36




1. Mula menggunakan perkataan 'comel' utk lelaki
Haha, comel tak?

2. Mula mempelajari bahasa korea secara tak langsung melalui drama atau filem
- Keokjeong hajima!

3. Sukar nak tidur bila fikirkan comeback group kesayangan
- Hehe, tak kot..

4. Duit mula dihabiskan utk beli barang k-pop
- Ya! Epop, poster, button L.. fikir blk, knapa aku beli?

5. Menukar status married bersama bias
- Kalau ada jodoh :-)

6. Mengetahui fakta dan sifat bias
- L ska makan.. L 'couple' dgn Sungyeol dll

7. Mula buat twitter utk stalk bias
- Memang aku wt twitter sbb nk stalk diorang

8. Rasa cemburu habis-habisan bila gambar bias ditag kpd org lain
- Dahulu tp skrg sikit2 saja

9. Mula memenuhkan memori handphone dgn lagu k-pop
- Haha! confirm dh yg nie.. tp lagu Infinite sja.. 12 lagu sja..

10. Membuat satu folder utk bias dlm komputer

haha! aku pun tak perasan semua ni
11. Tahu tulis nama sendiri guna tulisan hangul
아미라 타스림
- senang je

12. Tak tahu perkembangan lagu-lagu Inggeris dll
- oh yeah! sememangnya betul

13. Menggunakan bahasa Korea dalam kehidupan seharian
- aku suka ckp mcm ni dgn kwn aku "Ya! Kkeojyeo!" (get lost!)

14. Mengatakan "Dia boyfriend saya" bila ada seseorang bertanyakan tentang gambar bias anda
- confirm org kta prasan.. :-)

15. Home facebook dipenuhi dgn berita k-pop
- msti r.. dh friend dgn kpoppers & byk like page kpop

16. Menyanyikan lagu 'Sorry Sorry' bila nak minta maaf
- aku xminat langsung super junior.. maseh sja!

17. Tak kisah bila lelaki pakai baju perempuan
- ha'ah la! aku tak rasa geli pun.. sebelum ni memang aku tension klau nmpk..

18. Mempunyai cita-cita untuk ke Seoul
- Seoul? betul2.. aku suka angan-angan dgn mak cik ni.. kau kna bwk aku skali klau kau ada peluang ye mak cik..

19. Menangis bila lihat group kesayangan menangis
- infinite first time menang.. aku menangis jgak! L oppa, uljima..

20. Mengenakan fashion ala-ala Korea
- aku ska ltk towel di leher & angan-angan kt Korea wktu musim sejuk.. gila!

21. Menabung utk pergi ke konsert
- aku tak smpai cmtu skali..
22. Mempunyai keinginan utk pakai hanbok
Hanbok - pakaian tradisional Korea
-Teringin la jugak

23. Mula suka membaca allkpop dll
- Laman rasmi utk aku..

24. Gembira bila topik yg dibincangkan adalah K-Pop
- Confirm! tmbh2 klau dk dgn geng k-pop aku..

25. Mula belajar buat kimbap atau kimchi
- aku tak minat masak memasak..



|


Haha, comel tak?

2. Mula mempelajari bahasa korea secara tak langsung melalui drama atau filem
- Keokjeong hajima!

3. Sukar nak tidur bila fikirkan comeback group kesayangan
- Hehe, tak kot..

4. Duit mula dihabiskan utk beli barang k-pop
- Ya! Epop, poster, button L.. fikir blk, knapa aku beli?

5. Menukar status married bersama bias
- Kalau ada jodoh :-)

6. Mengetahui fakta dan sifat bias
- L ska makan.. L 'couple' dgn Sungyeol dll

7. Mula buat twitter utk stalk bias
- Memang aku wt twitter sbb nk stalk diorang

8. Rasa cemburu habis-habisan bila gambar bias ditag kpd org lain
- Dahulu tp skrg sikit2 saja

9. Mula memenuhkan memori handphone dgn lagu k-pop
- Haha! confirm dh yg nie.. tp lagu Infinite sja.. 12 lagu sja..

10. Membuat satu folder utk bias dlm komputer

haha! aku pun tak perasan semua ni
11. Tahu tulis nama sendiri guna tulisan hangul
아미라 타스림
- senang je

12. Tak tahu perkembangan lagu-lagu Inggeris dll
- oh yeah! sememangnya betul

13. Menggunakan bahasa Korea dalam kehidupan seharian
- aku suka ckp mcm ni dgn kwn aku "Ya! Kkeojyeo!" (get lost!)

14. Mengatakan "Dia boyfriend saya" bila ada seseorang bertanyakan tentang gambar bias anda
- confirm org kta prasan.. :-)

15. Home facebook dipenuhi dgn berita k-pop
- msti r.. dh friend dgn kpoppers & byk like page kpop

16. Menyanyikan lagu 'Sorry Sorry' bila nak minta maaf
- aku xminat langsung super junior.. maseh sja!

17. Tak kisah bila lelaki pakai baju perempuan
- ha'ah la! aku tak rasa geli pun.. sebelum ni memang aku tension klau nmpk..

18. Mempunyai cita-cita untuk ke Seoul
- Seoul? betul2.. aku suka angan-angan dgn mak cik ni.. kau kna bwk aku skali klau kau ada peluang ye mak cik..

19. Menangis bila lihat group kesayangan menangis
- infinite first time menang.. aku menangis jgak! L oppa, uljima..

20. Mengenakan fashion ala-ala Korea
- aku ska ltk towel di leher & angan-angan kt Korea wktu musim sejuk.. gila!

21. Menabung utk pergi ke konsert
- aku tak smpai cmtu skali..
22. Mempunyai keinginan utk pakai hanbok
Hanbok - pakaian tradisional Korea
-Teringin la jugak

23. Mula suka membaca allkpop dll
- Laman rasmi utk aku..

24. Gembira bila topik yg dibincangkan adalah K-Pop
- Confirm! tmbh2 klau dk dgn geng k-pop aku..

25. Mula belajar buat kimbap atau kimchi
- aku tak minat masak memasak..

Cr : Princess Hae

0 cikgu leter