// The Diary
Homepage Me Tutorials Affiliates

Tuan Tanah


Ameerah Tasleem binti Ahmad Rahimi
19 years old
Dream to be young always >.<
Be nice and don't mess up with me
Wanna be a responsible daughter and zaujah :)


Salam Perkenalan


Press once only
Exchange links are accepted :)
Do leave your link
No anons
Ads are prohibited
No harsh words


Credits

Template & Skin by : Husnaa
Credit also to : Wani | WHI | C4U | Una | Iqa | Lyene | Tieqa

Them

She's Always The Best
Saturday, 28 January 2012 | 23:09

erm, ameerah mintak maaf klau ameerah jauh merapu dlm entry kali ni.. tp entry ni berbaur luahan hati.. :')


sebenarnya ameerah semenjak kecil memang sorang pemalas, keras kepala dll.. kiranya yg x berapa elok tu semua ameerah.. tp suatu hari ameerah tiba-2 terdetik yg hidup ameerah ni kenapa suka susahkan org sgt? bila ameerah bukak mata balik, ameerah sedar yg ameerah byk wat kesilapan especially to my beloved mom.. dia tetap ibu ameerah.. sedegil mana pun ameerah dulu, dia tetap terima ameerah sebaik mungkin.. ameerah tersentuh sangat..

selain ada ibu yg betul-2 baik & caring, ameerah pun ada seorang kakak kandung yg sememangnya comel, pandai, & semua yg baik dia ada.. seriously dulu ameerah jealous dengan dia sebab seolah-olah dia dapat semua kasih sayang.. tp bila ameerah bukak mata ameerah luas-2, barulah ameerah faham sebab apa dia disayangi.. bukan setakat baik, dia sanggup berkorban utk kebahagiaan orang lain.. dan dia memang sorang anak yg patuh.. the truth is, i envy here very much..

baru-2 ni ameerah dikejutkan dgn berita yg kakak ameerah nk pergi kisas.. ya,, dia layak belajar kat situ.. dia pandai & dia pandai sesuaikan diri dgn surrounding.. ayah ameerah memang nak sangat dia sekolah kat situ.. walaupun dia tak berapa suka, tapi dia tetap pergi jugak.. betapa besarnya pengorbanan dia.. ameerah pun tak mungkin sanggup nak berpisah sampai macam tu sekali.. tapi dia? sekarang baru ameerah sedar hakikat yg she's the best sister i have.. she's the next great woman in my life after my mother..

so, ni pesanan utk khas untukmu *formal ckit*

belajar rajin-rajin ye? buktikan yg kau betul-2 pandai!
dengar cakap cikgu.. jangan jadi macam aku..
homework kena rajin siapkan.. jangan jadi macam aku..
makan minum jangan abaikan.. nanti kurus, aku jealous.. XD

lepas ni dah tak ada orang nak ajar aku bahasa arab, sains, sejarah, and etc kt rumah..
lepas ni dah tak ada orang yg nak tolong telefon mama kalau aku balik lewat..
lepas ni dah tak ada seorang puteri smka(p) yg semua cikgu sayang..
lepas ni dah tak ada mkp yg bertanggungjawab..
lepas ni dah tak ada tutor 24 jam untuk aku blogging..
lepas ni dah tak ada orang nak tolong lukis gambar-2 & rajah-2 yg aku x pandai..
lepas ni dah tak ada seorang kakak yg penyayang :')

akhir sekali,, saranghamnida unnie..!
you are the best sister ever.. :D

last one, jgn lupakan aku ye?
walaupun aku jahat tp aku tetap adik kau.. *peace*


|