// The Diary
Homepage Me Tutorials Affiliates

Tuan Tanah


Ameerah Tasleem binti Ahmad Rahimi
19 years old
Dream to be young always >.<
Be nice and don't mess up with me
Wanna be a responsible daughter and zaujah :)


Salam Perkenalan


Press once only
Exchange links are accepted :)
Do leave your link
No anons
Ads are prohibited
No harsh words


Credits

Template & Skin by : Husnaa
Credit also to : Wani | WHI | C4U | Una | Iqa | Lyene | Tieqa

Them

Salam Perkenalan 2013
Saturday 29 December 2012 | 21:02

hari ni dah 29 disember pun. means esok 30. lusa hari pendaftaran. aku akan pergi sekolah, pakai baju sekolah, bawak beg sekolah, pakai kasut sekolah, pakai tudung sekolah tapi tahun depan aku kena pakai nametag kaler kuning. huhu, aku dah masuk form 4 siot tahun depan. macam tak percaya ja. rasanya baru kelmarin aku merengek nak minum susu botol dengan mak aku. so, aku kena ke hadapan. be more matured la katakan. wkwkwk

since aku ni tak boleh sangat dengan subjek sains, mak aku sokong aku ambil akaun. ya, aku pun rasa nak cuba sesuatu yang baru. aku dah pernah tengok budak sains struggle tapi aku jarang tengok budak akaun. senior aku cakap budak akaun kt smkap kena tabah. sebab apa tu rahsia peribadi budak akaun jelah. aku pun takut jugak. tapi insya-Allah aku akan buat yang terbaik. at least aku ada jugak impian nak jadi akauntan one day. ada orang yang tak ada cita-cita. lagi teruk dari aku. hoho

so, for the time being, aku harap aku still boleh kejar cita-cita tu and jejak kaki kt universiti. aku tak harap dpt kt luar negara. aku nk tempatan. aku ni payah makan sikit dgn makanan luar. tak kena dgn perut. hahaha. okey, that's all. i will miss 2012 very much. assalamualaikum

selamat datang 2013 :)


|