// The Diary
Homepage Me Tutorials Affiliates

Tuan Tanah


Ameerah Tasleem binti Ahmad Rahimi
19 years old
Dream to be young always >.<
Be nice and don't mess up with me
Wanna be a responsible daughter and zaujah :)


Salam Perkenalan


Press once only
Exchange links are accepted :)
Do leave your link
No anons
Ads are prohibited
No harsh words


Credits

Template & Skin by : Husnaa
Credit also to : Wani | WHI | C4U | Una | Iqa | Lyene | Tieqa

Them

Bosan......!
Wednesday, 14 December 2011 | 22:37

Assalamualaikum.. korang tahu tak apa maksud bosan?? haha..! bosan tu maksudnya boring atau jemu atau seangkatan dgnnya #sengal

oleh sbb aku bosan yg melampau, rasa cm nk wt kerja tak berfaedah sekali sekala.. hehe :D

aku nk sambung hobi aku wt kpop tag.. credit to Wana Kim.. bnda ni dh berkurun dh.. aku je bru nk wt.. LOL

GirlBand pilihan korang? Bagi 5 (maksimum)
 A Pink
 SNSD
 T-Ara

Paling-2 suka?
Of course r A PINK..!

Apa pendapat korang tentang GirlBand ni?
Member yg cute & comel.. mv & lgu yg best.. and sbb ameerah shipping AFINITE.. #xhbes-2

Satu music video pilihan korang?
A Pink - My My *nampak sgt malas*

Favourite unnie korang? *TOP 5
Naeun
Eunji
Hayoung
Yookyung
Namjoo

Unnie yg paling korang admire? *gambar




Naeun Unnie

Kenapa korang suka dia?
Sebab dia comel, dia comel & dia comel..! haha XD

Korang rasa dia sesuai dgn siapa?
 L
 Hoya

Kalau korang diberi pilihan, korang nk tukar badan dgn siapa?
Dgn Eunji unnie ^_^

Lagu favourite korang? *Girlband
 A Pink : My My, It Girl, I Don't Know
 SNSD : The Boys, Hoot, Mr Taxi, Run Devil Run, Gee, Genie dll

Selain GirlBand, siapa lagi unnie favourite korang? (pelakon/solo)

 IU
 G-Na
 Park Min Young
 Shin Min Ah


|