// The Diary
Homepage Me Tutorials Affiliates

Tuan Tanah


Ameerah Tasleem binti Ahmad Rahimi
19 years old
Dream to be young always >.<
Be nice and don't mess up with me
Wanna be a responsible daughter and zaujah :)


Salam Perkenalan


Press once only
Exchange links are accepted :)
Do leave your link
No anons
Ads are prohibited
No harsh words


Credits

Template & Skin by : Husnaa
Credit also to : Wani | WHI | C4U | Una | Iqa | Lyene | Tieqa

Them

Ciri-ciri Blog yang Aku Benci
Friday 17 February 2012 | 21:18


Okey, ameerah memang malas gila nak wat mukadimah panjang-panjang.. straight to the point boleh? #hehe

CIRI-CIRI BLOG YANG AKU TAK SUKA AKA BENCI

 Ada lagu yang membingitkan telinga
aku memang tak suka betul kalau aku tengah syok layan lagu, tiba-tiba bukak blog yang pasang lagu rock ke apa ke.. kalau senang nak cari butang stop, xpa ah.. ni mcm nak main searching games pulak.. *geleng kepala*

 Huruf/ayat apa-apa ikut cursor
okey, aku penat gila kalau jumpa blog yang ada benda alah ni.. nak baca entry pun kena highlight.. aduhai, tuan blog tu tak pening ke baca entry sendiri? agaknya berapa lapis spec kau pakai?

 Ada welcome note
hah! satu lagi sebab aku penat bukak blog.. korang punya welcome note tu membazirkan ruang kt code html je.. xada kepentingan melainkan kesusahan.. lol.. tapi jangan salahkan aku okey? aku memang tak suka welcome note semenjak azali lagi.. satu lagi, message yg keluar lepas kita bukak blog tu.. 'terima kasih, sila datang lagi'.. yg tu je korang nak tulis.. tapi menggedikkan tangan orang lain utk tekan left click kat mouse tu..

 Banyak widget yg tak penting
bagi ameerah, tak perlu kot letak bermacam-macam jenis widget yang 'penting' tu.. melambatkan loading je.. kalaulah nasib visitor dia tu tengah bengang dgn internet slow tambah pulak masuk blog yg lambat loading (berdasarkan pengalaman).. confirm butang X tu ditekan dgn senyuman sampai ke pipi..

 Design yang tak menarik minat
ni aku yg tetapkan.. lain orang lain pendapat kan? to me, design yg dull atau warna-warna yg menyakitkan mata memang tak menarik minat ameerah langsung..

 Blog yang menceritakan tentang 'I AND MY LOVE'
seriously penat gila nak baca blog mcm ni.. penuh dengan maksiat semata-mata.. ameerah tak berkenan sangat dengan blog macam ni disebabkan ameerah ni salah seorang daripada anti couple..

 Admin blog yang suka mencarut
blog ni memang hak kita.. tapi kalau ya pun, bahasa menggambarkan bangsa kan? kalau bahasa pun kasar, inikah melayu? siapa-siapa yg baca entry blog ni, confirm malas gila nak follow termasuk ameerah.. haha!

okey, that's all leteran utk hari ni..

Labels:



|