// The Diary
Homepage Me Tutorials Affiliates

Tuan Tanah


Ameerah Tasleem binti Ahmad Rahimi
19 years old
Dream to be young always >.<
Be nice and don't mess up with me
Wanna be a responsible daughter and zaujah :)


Salam Perkenalan


Press once only
Exchange links are accepted :)
Do leave your link
No anons
Ads are prohibited
No harsh words


Credits

Template & Skin by : Husnaa
Credit also to : Wani | WHI | C4U | Una | Iqa | Lyene | Tieqa

Them

Cerita Seram versi Lambok
Saturday, 9 June 2012 | 12:14

Lambok adalah seorang kartunis dari majalan Ujang . Informasi tentang diri dia amatlah tidak diketahui . Apa yang penting semua cerita dia lawak , mari kita baca BEDTIME STORY beliau .

*if x nmpk, kt bwh tu ada..
ko ni..dari tadi tengok je..tolong la sama..
nak tolong apanya? cangkul pun satu..
eh? ko tengok sana tu..
korang ni kutan dengan kutin kan?
brader ni sapa? apahal ada kat kolum kitaorang ni plak?

aku datang ni ada hajat..aku nak bawak korang pergi satu tempat..
tempat apa tu bang? abang nak colek kitaorang ke?
colek wak lu..korang nak ikut ke tak nak ni? aku nak tolong korang je..
nak ikut jom.. jangan banyak tanya..
boleh la.. boleh la..
wah.. naik keta lak.. ye-ye ek je brader ni.. nak gi mana ni? langkawi ke?
swimming suit tak bawak pulak..
ntah..
korang ni banyak bunyi la.. ikut je..
ye la.. ye la..

ni.. aku nak bawak korang pergi tempat ni..
belanja makan ke? boleh je..
tempat apa ni brader? seram semacam je.. macam kita je yang makan kat sini?
syyyhh.. cakap slow sikit boleh? karang 'dia' dengar karang..
ha.. ada pun pelayan..
nak makan apa encik.. kat sini ada macam-macam.. tapi saya cadangkan cik rasa mee goreng kami..
ha.. tu lah.. bagi saya mee goreng.. dua! bungkus ye!

brader!! tengok tu.. perempuan tadi tukar jadi hantu!!
aku tahu!! dah!! jangan pedulikan..
sebenarnya restoran yang kita pergi tadi tu.. memang tak pernah wujud!! tu semua khayalan kita je.. mainan syaitan..

dah ramai pemandu yang terkena bila singgah di kedai tu.. mee goreng yang diorang makan tu bukan mee!!
tapi sebenarnya cacing!! kalau korang tak percaya.. cuba korang bukak bungkusan tu!
tengok! betul tak aku cakap?
what?
sebab tu la aku bawak korang ke situ..
jadi korang tak payah la lagi sibuk-sibuk cari cacing untuk buat umpan memancing.. amacam?! genius tak aku?!
geniusss..
geniussss.. tenkiu brader!!


|