// The Diary
Homepage Me Tutorials Affiliates

Tuan Tanah


Ameerah Tasleem binti Ahmad Rahimi
19 years old
Dream to be young always >.<
Be nice and don't mess up with me
Wanna be a responsible daughter and zaujah :)


Salam Perkenalan


Press once only
Exchange links are accepted :)
Do leave your link
No anons
Ads are prohibited
No harsh words


Credits

Template & Skin by : Husnaa
Credit also to : Wani | WHI | C4U | Una | Iqa | Lyene | Tieqa

Them

Tiada Title
Friday 11 January 2013 | 23:09


._________________. tiada mood yang kekal hari ni.. well, aku dah lama tak update blog.. saja syiok2 nk kerjakan blog pink ni.. fuihh.. hurm, perlu tambah mekap sikit-sikit.. okay, tak ada masa nak buat semua tu.. baik duduk rumah belajar addmath.. hahahaha

cakap pasal addmath, just nak story sikit about form 4.. so, spt yang dirancang, alhamdulillah aku berjaya tukar aliran ke aliran akaun drpd aliran sains.. sbbnya, hurmmmmmmm.. sbb cita-cita aku bukan ke arah sains.. so, kenapa perlu ikut jalan yg susah kan? ambik akaun & ekonomi tetap susah tapi kalau dibandingkan, fizik, kimia, bio lagi payah nak score.. so, for the time being aku akan tawakkal jelah.. kalau dapat, dapatlah.. kalau tak, maknanya tak :O

berbalik ke topik.. aku dah masuk form 4.. kelas 4 zainab.. kelas ke-4 kalau form 1-3 tapi kelas akaun 1 utk form 4.. harap maklum.. peace V^^.. seminggu dah study utk form 4 ni.. sminggu orientasi.. well, kelas aku tu.......... hurm, hurm, hurm.. nothing to say.. bukan nak kutuk.. just nak puji kelas aku dulu agak bagus dalam bekerjasama.. kelas baru ni............ dahlah ahli-ahli pun yang senyap saja.. yang bising tu ahli-ahli yang........ ==' harap maklum yang manusia ada perasaan kurang suka.. bila nak mintak duit buku eko pun, semua macam buat tak tahu je.. nasib baik lah aku ni muslimah sejati.. mau tak nya masuk berita budak kelas akaun kena belasah sebab tak bayar duit kang tak pasal-pasal pulak.. hohoho.. tak dak lah jahat sampai macam tu.. nawaitu semata-mata..

berbalik ke kelas.. lol.. aku duduk dengan basyirah aka b-sya.. hurm, tahun lepas aku duduk tepi irdina, irdina tepi zakirah, zakirah tepi b-sya.. bkn 4 org 1 baris tapi 5 orang.. tepi kiri aku ada husna.. kmi digelar budak belakang sbb meja kami betul-betul straight ke whiteboard.. meja-meja yang lain rapat ke dinding kanan kiri.. tak tahu nak cerita macam mana.. tsk.. masa form 2, b-sya dgn zakirah duduk belakang aku.. so, smpai sekarang aku asyik duduk dengan dia je.. tak bosan ke? well, dia ni suka main-main jugak.. kadang-kadang waktu tengah bosan/mengantuk, dia akan cuit aku.. masa tu lah, aku akan cuit dia balik, main-main botol dia, kotak pensel dia ka.. tujuan untuk kurangkan mengantuk ye.. ramai orang tak tahu cara yang betul utk kurangkan mengantuk.. tapi aku main cuit-cuit pun tak ada ah sampai cikgu nampak atau aku tak dengar apa cikgu cakap.. well, best student mana bleh act macam tu.. puih :3

banyak benda berubah semenjak masuk form 4 ni.. kelas tak dekat dengan junior dah.. kalau sebelum ni, selalu dk usha junior-junior.. bila nk p tandas, jumpa dgn adila, sembang kencang st.. tahun ni.... muka-muka senior form 5 macam nak makan junior ja gaya.. huhuhuhu.. tak tak, jangan makan saya.. saya budak baik.. :D weerr, tahun ni ada budak baru.. kelas aku sorang, kelas sumaiyah (sains 1) sorang.. dua-dua nama ain.. tapi budak kelas aku tu macam senyap ja.. aku kesian gila tengok dia.. dia tak tahu apa-apa pasal sekolah tu dan pemalu.. so, selama seminggu jugak, aku tolong dia.. aku cerita macam-macam dari a smpai z kt dia.. untung la dia dapat kawan dengan aku.. heh, yaka? >.<

okey, hentikan post takat ni.. daripada banyak lagi kejadian angkat bakul, kita sudahi dengan tasbih kafarah dan surah al-Asr *diam sebentar*.. segala yang baik itu dtg dari Yang Mencipta dan yang buruk itu datang dari yang dicipta.. sekian wabillahi taufik walhidayah, wassalamualaikum warahmatullahi wabaraktuh.. :)


|