// The Diary
Homepage Me Tutorials Affiliates

Tuan Tanah


Ameerah Tasleem binti Ahmad Rahimi
19 years old
Dream to be young always >.<
Be nice and don't mess up with me
Wanna be a responsible daughter and zaujah :)


Salam Perkenalan


Press once only
Exchange links are accepted :)
Do leave your link
No anons
Ads are prohibited
No harsh words


Credits

Template & Skin by : Husnaa
Credit also to : Wani | WHI | C4U | Una | Iqa | Lyene | Tieqa

Them

Merentas Desa
Wednesday 23 January 2013 | 22:59


so, tahun ni sekali lagi ada kejohanan merentas desa. hurm, agak rugi jugak tahun ni aku tak sumbang mata. sebab aku pbsm. yep, ramai orang marah aku. kalau aku masuk, mungkin aku ada kebolehan utk sumbang mata. actually aku moody drpd hari tu lagi. masa ayah aku paksa masuk sbp. werr, aku tension gila sampai rasa nak terjun bangunan ja. masa tengah tension tu la aku ambik keputusan nk jadi pbsm coz takdak mood gila nak lari. dh lah nak pindah. tapi usaha punya usaha, aku boleh jugak stay perlis. so, here i am! :D

since aku pakai baju pbsm, msti la pkai tudung putih. tengok-tengok wani *kembar aku tu xD* tak pakai tudung putih. dahlah kumpulan P1 (form 4, form 5) wajib pakai tudung putih. kami pergi belakang kereta cikgu, tukar tudung lah. tengok-tengok baju aku tak matching langsung dgn tudung tu. yeah, menjadi mangsa fashion spnjang hari

keputusannya rumah aisyah (hijau) menang. rumah aku : nusaibah (kuning) dpt no 3 ja. k, smua ada 4 rumah sukan ja. hewhew. tapi agak best la hari ni. aku boleh tolong kak auni. actually aku lupa dia sakit apa. tapi sebab dia selalu pengsan masa duduk sbpi kubang pasu dulu, dia pindah smka(p) balik. dia dapat nombor 10 tapi muka dia betul-betul pucat. tak nampak merah tapi putih sangat. aku pun bawak dia ke tepi. jaga dia selama 10 minit jugak. lepas tu sambung jaga budak lain pulak. ramai gila yang sakit wa cakap lu. hahahaha.
okey, itu je. sgt sikit entry ni. yeah, xdk bajet nk tulis banyak-banyak. hewhew. assalamualaikum :)


|