// The Diary
Homepage Me Tutorials Affiliates

Tuan Tanah


Ameerah Tasleem binti Ahmad Rahimi
19 years old
Dream to be young always >.<
Be nice and don't mess up with me
Wanna be a responsible daughter and zaujah :)


Salam Perkenalan


Press once only
Exchange links are accepted :)
Do leave your link
No anons
Ads are prohibited
No harsh words


Credits

Template & Skin by : Husnaa
Credit also to : Wani | WHI | C4U | Una | Iqa | Lyene | Tieqa

Them

I'm Not Prepared
Tuesday 22 July 2014 | 11:04

dah lama rasanya tak update blog. boleh terdetik nk update ni sbb cik azlida mata sepet. tiba2 mintak link aku dan aku pun rasa macam nak update.

well, for the time being aku still form 5. sekarang dah bulan puasa, so aku menunggu utk hari raya la kn. dan trial. yes, trial adalah pada tarikh 25 ogos 1996. birthday someone yg kinda of special dlm hidup aku. tp biarkan dahulu. yg penting psl trial.

so far, preparation aku utk trial ni about 40% baru. mana lg 60%? hrmm. malas. nk raya. tidur. makan. smuanya meliputi 60%. haha. as SPM candidate sepatutnya aku dah muhasabah diri sekarang. tapi entah la. aku masih x boleh terima yg aku nk SPM dh.

minggu ni minggu last sekolah sebelum cuti minggu depan. so, aku rasa ni lah masanya utk aku. bukan masa utk bercuti. tapi masa utk back up balik apa yg aku tertinggal sebelum. nk spm dh kn. aku bukan pandai sgt nk exam tak study ni. hewhew. so, that's all. a short note maybe. lain kali klau aku dpt hidayah baru aku update balik blog hodoh ni.

Assalamualaikum


|