// The Diary
Homepage Me Tutorials Affiliates

Tuan Tanah


Ameerah Tasleem binti Ahmad Rahimi
19 years old
Dream to be young always >.<
Be nice and don't mess up with me
Wanna be a responsible daughter and zaujah :)


Salam Perkenalan


Press once only
Exchange links are accepted :)
Do leave your link
No anons
Ads are prohibited
No harsh words


Credits

Template & Skin by : Husnaa
Credit also to : Wani | WHI | C4U | Una | Iqa | Lyene | Tieqa

Them

Regained My Blog! Thanks to Advancement of Technology :')
Friday 28 December 2018 | 01:06

hai semua haaaaa tengok last post tu bila tah hahahhaha graduate from cfs kekekeke aku sekarang tengah final utk second year. sem depan akan naik third year. so all in all, blog aku ni sebenarnya tak ada harapan dah nak regain balik sebab emel yg tahun bila tah buat tapi alhamdulillah sebab teknologi sgt maju dan soalan security yg yahoo bg ni soalan yg tak berubah jawapannya smpai bila2 jadi aku beruntung sgt hahahahhahahah

semua mesti tertanya sebab apa aku nekad sgt nk access balik blog aku ni kn? huhuhuhuuhu more and more people pm aku ckp jumpa blog aku klau dpa google nama aku. so, disebabkan aku em malu dengan past aku, jadi aku nekad utk delete post lama. jadi, bila godek punya godek dan berkat sedikit kesabaran,,,, alhamdulillah boleh bukak balik blog ni dan boleh delete semua post yg memalukan tu hahhahahaha okay that's all for today


|