// The Diary
Homepage Me Tutorials Affiliates

Tuan Tanah


Ameerah Tasleem binti Ahmad Rahimi
19 years old
Dream to be young always >.<
Be nice and don't mess up with me
Wanna be a responsible daughter and zaujah :)


Salam Perkenalan


Press once only
Exchange links are accepted :)
Do leave your link
No anons
Ads are prohibited
No harsh words


Credits

Template & Skin by : Husnaa
Credit also to : Wani | WHI | C4U | Una | Iqa | Lyene | Tieqa

Them

Random Stuff
Tuesday 12 March 2013 | 18:32


so, entry kli ni xdk bnda yg brfaedah. since xdk org nk bca, entry kli ni guna prkataan aku. thanks. okey, semuany (semuanya) gara2 sorg kwn aku kt twitter yg challenge aku buat entry ni. hewhwk <-xleh backspace sbb haram

aku nk bkk cita psl apa ni? hurm, aku nk bkk cita psl aku sndiri la. yelah, aku sbnrnya asyik terd terfikir kata2 anis psl aku. dia slalu ckp psl pw pww perwatakan aku msa smbang. haha, xdk niat nk riak k. aku just nk share ja. bdasarkan apa yg anis kata, aku ni snang brkawan. aku bleh msuk dgn smua org. dan aku popular. haha, x leh blah yg popular tu. tp mmg rmai pun org knal aku. tak, aku sm msih x ckup popular. lol, x riak pun di situ. aku pun tnay tnya dk dkt anis sbb apa dia kata aku mcm tu. sbbb sbb dia aku pndai buat org selesa dgn aku. aku bleh buat org selesa smpaikan org brani confess something kt aku. so, aku just masih terfikir btul ke aku mcm tu. aku sbnrnay sbnrnya x mmpu nk ubah prngai aku. since aku dh dicipit dicipta mcm ni, aku redha ja.

aku nk ambik ksmptn utk ucap happy birthday-to-be kt anis. aku nk bg hadiah special kt dia. spa yg bca tlg jgn pcah rahsia kt dia. aku psti dia x kan bkk bloj blog aku. hahhaha. mintak2 mcm tu la. oh, bg sardin yg kmungi kmungkinan tgh bca, dh siap pun entry ni tp bkn 10/15 baris. sy tau sy byk typo. maafkn sy *tnduk lantai*. thanks sbb bca. tp tlg jkg jgn duduk terkangkang sgt. malu dkt org lain. kbai -.-


|